HC Rotterdam, Home of Hockey, voorjaar 2023

thuiswedstrijden van Heren-1 en Dames-1. De club van de toekomst zien zij als een hockeyvereniging met zonnepanelen, om zo een deel van de energie zelf op te kunnen weken. Daar horen natuurlijk ook elektrische BMW’s en MINI’s bij. Verder is het behouden en uitbreiden van het ledenbestand een mooi doel en is het belangrijk om de samenwerking met diverse partners te koesteren. Op sportief gebied zou het mooi zijn als beide vlaggenschepen in de Hoofdklasse blijven spelen en op Europees niveau mee kunnen doen om de prijzen. Door te (blijven) investeren in de jeugdopleiding, staan er straks nieuwe talenten klaar om de club te vertegenwoordigen en dat is natuurlijk wat je als hockeyclub wil! OSAKA WORLD Osaka World is troste ontwerper van totaalcollecties, gericht op hockey en padel. Alles om sport beter te beleven en grenzen te verleggen, alles “for the love of the game”. Osaka werkt altijd met “quality over quantity” als één van de basis principes, maar ook met grote aandacht voor het esthetische. Zij zijn trotse sponsor van ongeveer 40 clubs wereldwijd, met het grootste aantal in de Benelux, maar zijn ook al een tijdje actief in Spanje, USA, Zuid Afrika, Duitsland, Frankrijk. Kortom, een global brand! Sinds 2018 is Osaka trotse sponsor van HC Rotterdam. De mogelijkheid om met een club als Rotterdam samen te werken, was voor hen een unieke kans waar zij niet lang over hoefde te twijfelen. Osaka vindt het een eer om zichtbaar te zijn op één van de beste clubs van Nederland. Zij durven graag te denken dat deze twee organisaties elkaar versterken. De basis van een mooi partnership. Osaka ziet bij de club van de toekomst niet zoveel verschillen van wat we vandaag al hebben. Het gaat uiteindelijk om de sport, deze aantrekkelijk, laagdrempelig houden en de sport op een leuke manier kunnen uitoefenen. Een club is een plek waar je als hockeyer veel tijd doorbrengt. Hoe leuker de sfeer op de club, hoe groter het plezier. Je maakt er immers ook vrienden voor het leven. CRISP Crisp is de supermarkt-app voor knettervers en betaalbaar eten. De service bezorgt landelijk 7 dagen per week boodschappen, en vóór 22.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Het assortiment bestaat uit producten afkomstig van meer dan 700 boeren, kwekers en makers. Het is de missie van Crisp om eten met betere kwaliteit bereikbaar te maken voor meer mensen. Sinds 1 maart 2021 is Crisp sponsor van HC Rotterdam. Zij hebben voor sponsoring gekozen, omdat zij denken dat iedereen die zich bezig houdt met sport, ook het belang van gezonde en verse voeding inziet. Hierdoor past hun propositie erg goed binnen een hockey vereniging. De voordelen van het sponsorschap zijn meer zichtbaarheid en merkbekendheid voor Crisp in een relevante doelgroep. Daarbij krijgen zij de mogelijkheid om onze propositie uit te leggen door daadwerkelijk op locatie mensen te informeren. Crisp verwacht niet dat er heel veel gaat veranderen bij de club van de toekomst. Wel denken zij dat voeding in de kantine en buiten het veld een belangrijk onderdeel gaat worden rondom performance van de leden. Duurzaam en verantwoord eten is iets wat in de komende jaren alleen maar belangrijker wordt. Dit is dan ook iets wat voor Crisp erg belangrijk is. LUZAC Luzac biedt voortgezet onderwijs van brugklas tot en met diploma, op mavo-, havo- en vwo-niveau, op een kleinschalige school met een persoonlijke aanpak. Ook bieden zij citotrainingen, studiebegeleiding en examentrainingen voor leerlingen van andere scholen, in kleine groepen waardoor zij de persoonlijke aandacht kunnen geven die leerlingen nodig hebben en verdienen. “Dit jaar viert Luzac het veertig jarig jubileum, daarmee kunnen we dan ook met gerust hart zeggen dat onze onderwijsmethode echt werkt.” 39 HC ROTTERDAM MagazinE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=